Bierspeciaalzaak Den Toogoloog doet oproep voor respect bij reserveringen

Middelkerke, 3 augustus 2024

De Bierspeciaalzaak Den Toogoloog in Middelkerke heeft een dringende oproep gedaan aan haar klanten om respect te tonen bij het reserveren van tafels. Eigenaars Jürgen en Sabine Denolf-Dujardin uitten hun ongenoegen hierover op sociale media nadat meerdere klanten zonder berichtgeving hun reservering niet nakwamen.

Impact op andere klanten

Het niet nakomen van reserveringen zonder afzegging leidt tot teleurstellingen bij andere gasten die hierdoor geen tafel kunnen krijgen. Het team van Den Toogoloog doet er alles aan om iedereen een leuke tijd te bezorgen en vraagt klanten dan ook om respectvol om te gaan met hun reserveringen.

Achtergrond

Den Toogoloog, gelegen aan de Kerkstraat 7 in Middelkerke, staat bekend om zijn gastvrijheid en uitstekende bierselectie. Met een gemiddelde beoordeling van 4,7 sterren en een hoog aanbevelingspercentage, is de zaak een populaire keuze voor zowel locals als toeristen.

Oproep voor meer respect

Jürgen en Sabine Denolf-Dujardin benadrukken dat een eenvoudige afzegging een groot verschil kan maken voor zowel het personeel als andere klanten. Het niet afzeggen zorgt ervoor dat tafels leeg blijven terwijl er een wachtrij is van mensen die graag zouden willen genieten van de sfeer en het aanbod van Den Toogoloog. Daarmee roepen ze op voor meer respect.

Ondersteuning van Steven Moernaut

Steven Moernaut, beheerder van de Facebookgroep ‘Je bent van Middelkerke als …..’, onderschrijft de oproep van Den Toogoloog. Hij reageerde met: “Terechte opmerking … Deze mag gerust doorgetrokken worden naar alle handelszaken waar je moet reserveren 😉 Reserveren = afkomen ➡️ En anders afbellen!” Zijn boodschap benadrukt het belang van respectvol omgaan met reserveringen in alle horecazaken en roept op tot een gezamenlijke verantwoordelijkheid binnen de gemeenschap.